6 marca 2016

KURTKI BOMBER DO 150 ZŁ


21 komentarzy :

  1. Uwielbiam te kurtki, pięknie się prezentują w wielu stylizacjach :)Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam je zarówno w sportowych stylizacjach jak i w eleganckich <3

      Usuń
  2. świetnie się prezentują te kurteczki :D
    sama planuje taki zakup :D

    obserwuje :))

    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kurtki są świetne właśnie zakupiłam kolor khaki w topshop i bardzo mi sie podoba :)

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ten typ kurtki i właśnie szukam jakiejś na wiosnę dla siebie :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kurtki! Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia! violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z Zary są świetne! Pasują do wszystkiego. Ja mam nadzieję upolować jakąś w sh ^^

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://five-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są przepiękne , a co najfajniejsze to cena nie jest zła jak na Zare :)

      Usuń
  7. Mam już jedną w swojej kolekcji, w odcieniu ciemnej oliwki i super się sprawdza ;) Bardzo fajny przegląd!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny wpis, i sliczny blog!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj od Zary najlepsze propozycje :0 świetny blog :)
    zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Zara ma zrobiła je świetne i w dobrej cenie :)

      Usuń
  10. śliczne te bomberki, szczegolnie w tych żywszych kolorach
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowa kurtka najbardziej do mnie trafia. Jest inna niż pozostałe, bardzo oryginalna. Podobna była również w Mango, ale ludzie pochłonęli je bez reszty.
    Świetny przegląd kurtek, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie podobają mi się te kurtki, ale
    chyba nie wyglądałabym w niej dobrze. Tak
    sobie myślę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te kurtki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie te kurtki bardzo się podobają, sama nawet przymierzam się do kupna ;)
    Zapraszam do mnie:
    fotmagstyle.blogspot.com ;))))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka