26 lutego 2016

HOW LONG, HOW FAST, HOW BEAUTIFUL

 
Jumper-Pull&Bear   Skirt-Zara


20 komentarzy :

  1. Ładnie Ci w tych butkach. Jak przygotowania do wiosny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie czekam tylko aby stopniał śnieg, bo jeszcze dziś wieczorem padał :(

      Usuń
  2. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAKOCHAŁAM SIE W OUTFICIE! Jest na prawdę piękny! Mój styl:) Obs i licze na to samo. Zapraszam do siebie primegoal.blogspot.com miło byłoby gdybyś też zostawiła po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica ♥
    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka! Zawsze mi się taka marzyła :)
    difference-is-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega pościak! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny , minimalistyczny outfit czyli to co lubie :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega spódniczka! ;) ;*
    zapraszam do mnie na inspiracje fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja. :*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetnę zdjecia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, w moim stylu :)
    Bardzo ładny sweter!
    Podoba mi się to jak prowadzisz bloga, będę zaglądać częściej
    Zapraszam również do mnie misia :*
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuudowna spódnica!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka