1 grudnia 2015

ULUBIEŃCY LISTOPADA

PIOSENKA


FILM
Pewnie słyszeliście już o słynnej serii "Więzień Labiryntu"  porównywanej nawet do Igrzysk Śmierci, czy Niezgodnej. Ja chcę Was zachęcić do obejrzenia tego filmu, ale niestety tylko 1 części (KLIKNIJ), bo jak dla mnie 2(KLIKNIJ) wyszła naprawdę słabo w porównaniu do książki :( 
SERIAL
"Współczesna rodzina"-Jeden z najprzyjemniejszych seriali jakie oglądałam i do tego śmiesznych :) Wyszedł teraz nowy 7 sezon, więc jeśli macie kanał FOX to zachęcam do oglądania.
PRODUKT SPOŻYWCZY 
Nie wierze, że tyle lat miałam je pod nosem a dopiero teraz się w nich zakochałam :D KINDER Schocobons

W tym miesiącu zebrało się mało ulubieńców, ale postaram się przetestować parę nowych produktów na następny miesiąc :)

14 komentarzy :

  1. super ulubieńcy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka jest cudowna, ciągle jej słucham ostatnio :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Więzień labiryntu <3 kocham ten film :) a serialu nigdy nie widziałam w wolnym czasie obejrzę.

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam 1 część, super! Uwielbiam wszystkie słodycze kinder <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy :)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z wielką chęcią do Ciebie wpadnę :)

      Usuń
  6. Świetny blog! :) Zapraszamy do nas :* http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy! Chyba obejrzę "Więzień labiryntu" :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka