5 grudnia 2015

NOWOŚCI U MNIE #3



1) Pierwszą rzecz którą zakupiłam jest książka jednej z najlepszy jak dla mnie blogerek GRANCE DORE. Pisze w niej nie tylko o modzie, ale również jak doszła do świata mody.
2) Następną rzeczą są lampki których szukałam już wiele, wiele czasu. Ostatecznie znalazłam je w biedronce i to jeszcze w promocji :)
3) Każdy już widział, słyszał o sławnych w tym sezonie spódnicach. Ja swoją zakupiłam w Zarze i jestem naprawdę z niej zadowolona :) 
4)Słyszeliście już pewnie o -49% w Rossmannie i o słynnych lakierach Sally Hudson. Po dwóch warstwach lakieru trzymają mi nawet ponad 2 tygodnie :)
A co do Regenerum to jeszcze nie zdążyła go przetestować, ale pani z apteki polecała go bardzo na suche usta i, że wiele klientów go chwali.
5) Coraz bliżej sylwester, a co za tym idzie ? Trzeba pomyśleć o zachwycającej kreacji :D Mi udało się kupić parę cudownych rzeczy w sklepie Pimkie i to za naprawdę niską cenę.

19 komentarzy :

  1. Cudowne lampki też taki chcę! i te buty <3

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłaś świetne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się chyba te lampki, są cudowne :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  3. te lampki są świetne! *-*

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :) może wspólna obserwacja?

    Zapraszam!
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się czy nie kupić tej książki ;)
    Lampki świetne <3
    👉 Mój Blog 👈

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Twoje lampki.


    ||||| www.kuriatka.blogspot.com |||||

    OdpowiedzUsuń
  7. Laaampki! <3
    Ładne buty :)
    Obserwujemy? :))
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wpaść do Biedronki po te lampki.Są śliczne ♥

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny haul.
    Te buty są cudowne|!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka