16 października 2015

MY DIRECTION



Czy wiecie już co chcecie robić w przyszłości ? ,Nie ? Ja tak samo :( 
Za 6 miesięcy muszę wybrać rozszerzenia, które chcę zdawać na maturze (tak oczywiście mogę je zmienić, ale nie chce marnować czasu na naukę czegoś nie przydatnego). Tak bardzo boje się, że popełnię błąd w jakimkolwiek wyborze. Każdy z nas chciałby mieć idealną pracę, zarabiać dużo pieniędzy i być z tego powodu szczęśliwym. Należę do tych osób które bardzo, bardzo dużo rozmyślają o swojej przyszłości, pewnie nie potrzebnie, ale taka już jestem. 
Kocham modę, kocham mojego bloga i pragnę z całego serca wiązać z nim przyszłość, ale czy mi się to uda muszę wybrać właściwą drogę.







20 komentarzy :

  1. Podoba mi się twój blog :)
    Obserwujemy?

    Zapraszam - foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieraz trzeba podjąć zły wybór, żeby potem podjąć ten najlepszy :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stresuj sie na zapas kochana, świetna stylizacja.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dishdogz. No i zdecydowanie się nie stresuj! super zdjęcia, zazdroszczę figury <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybo znajdziesz coś, czym chcesz się zajmować. ;/ :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z wyborem! Trzymam kciuki za dobrą decyzję :)

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny problem- jestem w drugiej klasie i zaczęłam myśleć o studiach. Nie mogę się zdecydować, na jakie iść, a przedmioty, które chcę zdawać też muszę wybrać już teraz, a nie chcę marnować czasu na naukę czegoś, jeśli za rok zmienię zdanie, eh
    Jednak nie ma co się stresować, liczę na to, że w końcu jakoś się zdecyduję i Tobie również tego życzę:)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny masz styl ubierania się
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Deklaracje mozna jeszcze zmienic ostatecznie w lutym, a wtedy to juz sami powinnismy wiedziec czy faktycznie podołamy naszym własnych oczekiwaniom :)/K

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kurtka. I nie martw się - każdy wybór niesie nowe rozwiązania :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawde fantastyczny blog! Kolejny ciekawy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomysłów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty naprawde miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/10/moda-to-deklaracja-twojej-wasnej.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już plany mam, ale nie wiadomo, czy mi się uda :D podoba mi się stylizacja *-*
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka