15 sierpnia 2015

WHAT'S IN MY PHONE

Witam kochani :) Chyba każdy oglądał i robił ,,What's in my phone,, a dziś chciałabym przedstawić ten post w mojej wersji. 
Jestem posiadaczką iPhona6 i co mogę powiedzieć na początek to jestem bardzo z niego zadowolona,chyba jak każdy posiadacz tego telefonu (choć moim zdaniem mógł być troszeczkę mniejszy tak ja iPhone5).
 

Na drugiej, najważniejszej stronie mam wszystkie swoje aplikacje. Chyba nie muszę opisywać pierwszych 4 :D.Kolejne to :
SHAZAM- gdy słyszymy w radiu,w telewizji piosenkę która nam się podoba, a nie mamy możliwości zobaczenia jaki nosi tytuł to włączamy tą aplikacje, przykładamy do głośnika i ona na nam go podaj
PicsArt- ta aplikacja pozwala nam robić fajne kolaże, przerabiać zdjęcia, dodawać efekty
Tłumacz- tu chyba nie muszę za wiele pisać 
Snapchat- tą aplikacje też już raczej każdy zna, a ja z tego miejsca chcę Was serdecznie zaprosić.
                                                       
iMovie- z tego co wiem to nie wszystkie iphony ją mają, choć nie wiem jak jest teraz, ale powiem, że naprawdę jest super, przerabia filmiki, dodaje napisy, efekty, muzykę itp.
Minion Rush- mówiłam o niej już w ulubieńcach, ale powtórzę. To najlepsza gra w jaką grałam, w ogóle mi się nie nudzi :)
Wattpad- jeśli lubisz czytać lub pisać opowiadania to koniecznie musisz zainstalować tą aplikację.  
Zara i Pull&Bear- te aplikacje pozwalają nam oglądać asortyment sklepu i często jest tak, że danego produkty, który nam się podoba nie ma stacjonarnie ale jest tu i wtedy można zamówić. Paczka przychodzi na drugi dzień.
Blogger- tej aplikacji tez raczej nie muszę omawiać :P

A teraz przedstawię Wam co kryje się w tych dwóch "folderach":



Przygotowałam dla Was również kilka fajnych tapet na telefon :)










37 komentarzy :

  1. Też niedawno robiłam taki post :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jaki fajny post. Ciekawie się czytało :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe masz aplikacje na telefonie, a ta gra jest odjazdowa ;D

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z wielką chęcią o Ciebie wpadnę :*

      Usuń
  4. Fajny post i ładne tapety :)

    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog będzie mi przeogromnie miło jak zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam iphona, ciekawe masz aplikacje :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wreszcie ktos ma ip6, ktory mi sie podoba < golda> :D
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, przydatny bo niektórych apek nie znałam ♥
    fajne te tapety *.*

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te aplikacje :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się spodobał taki pomysł na post, przejrzyste zdjęcia. Bardzo miło się ogląda ;)
    Wpadnij do mnie i zaobserwuj, jesli mój blog Ci się spodoba ;)
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z wielką chęcią do Ciebie wpadnę ;)

      Usuń
  11. Super wpis! A jedną z tapet jest już na moim ekranie :*
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/ Zapraszam na mojego bloga :) Odwdzięczam sie obserwacjami i komentarzami :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tapety są śliczne na pewno skorzystam

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również jestem posiadaczką ip i jestem mega zadowolona.Świetna tapeta na telefonie i fajne propozycje xoxo


    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę telefonu.. ja męczę się z samsgratem s3 neo.. Ogółem lubię takie posty, chociaż wolę filmiki, ale to nie zmienia faktu, że masz fajnego bloga. :)

    blog-flawless.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne aplikacje, także mam iPhona i jestem z niego bardzo zadowolona. Uwielbiam Spotify!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super post :) równiez uważam że Spotify jest najlepsza aplikacją muzyczną <33
    pozdrawiam ;*

    beautyfashiontrendy.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle osób ostatnio robi ten post, chyba w końcu też się zdecyduje. Również mam szóstkę, swietny telefon.

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zrobiony post. Dużo osób już taki robiło i chyba sama zrobię taki na swój blog :)


    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :) Podoba mi się kolor twojego telefonu i z chęcią wpadne na twojego instagrama :) Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że chociaż go zobaczysz :) : https://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka