12 września 2015

NOWOŚCI U MNIE #1

W dzisiejszym poście chciałabym zaprosić Was do mojej nowej "serii" na blogu Nowości U Mnie. Napiszcie w komentarzach czy jesteście nią zainteresowani i co o niej myślicie, a tym czasem zapraszam Was to oglądania.

1)Pierwszą rzecz którą zakupiłam jest bluza z Big Stara. Muszę Wam się przyznać, że przez ponad 2 lata nie miałam na sobie żadnej rozpinanej bluzy i od dłuższego czasu planowałam ją kupić.
 2)Kolejnymi produktami jest płyta mojego ukochanego zespołu IMAGINE DRAGONS, która jest po prostu genialna oraz szminka z Bell, która wygląda niesamowicie na ustach.
 3)W najbliższym czasie kupiłam również bieliznę z Victoria's Secret ( jestem tego zdania, że warto inwestować w takie rzeczy). Byłam także na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku i aż szkoda nie było kupić tych słodkich skarpetek z mopsami <3
 4)Od dłuższego czasu miałam ochotę przeczytać jakąś motywującą książkę,aż znalazłam 100 Happy Days i muszę przyznać, że choć jestem na 14 stronie to bardzo mi się podoba. Z myślą o szkole zakupiłam również taki przepiękny kalendarzyk, który możecie znaleźć w Empiku.
 5) Ostatnią już rzeczą są bardzo popularne i długo wyczekiwane przeze mnie Adidasy Superstary. Od dłuższego czasu miałam w planach je kupić tylko,że białe, ale przyznajcie tyle osób je ma dookoła, że nie da się wyliczyć dlatego postanowiłam kupić je w innym kolorze, choć również popularnym.



12 komentarzy :

  1. tez mam czarne superstary:)
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superstary nigdy mi sie nie podobały, ale coraz bardziej zaczynam się do nich przekonywać.
      Książka bardzo mnie zaciekawila :)
      Pozdrawiam
      Nowy post-klik!

      Usuń
  2. Super zakupy :)
    A Superstary to najwygodniejsze buty ever! Mam dwie pary i myślę o kolejnych :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne superstary! :)

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham superstary!!! No i te skarpetki z mopsami są przegenialne!

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super skarpetki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka