13 sierpnia 2015

BECAUSE I'M HAPPY



Żyjemy w czasach w których dorośli nie maj czasu na bycie szczęśliwym, mają coraz mnie i niej czasu by cieszyć się chwilą. Nie chcę być taka ! Wszyscy dookoła mówią: ,,ciesz się dzieciństwem póki możesz,, . Ja gdy jestem smutna staram się jak najszybciej rozweselić. Pomaga mi przy tym założony w styczniu słoik szczęścia, w którym codziennie zapisuję na małej karteczce co mi się dziś szczęśliwego przytrafiło i uwierzcie mi bardzo pomaga :)












Koszula-Pull&Bear   Jeansy-ZARA  Łańcuszek-APART





13 komentarzy :

  1. Słoik szczęścia to naprawdę coś ciekawego :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na słoik szczęścia :)
    ale nie uważam by w każdym przypadku dorosłośc
    zabijała szczęście, prawdą jest że jest więcej obowiazków,
    zmartwień i pracy, ale pojawia się miłość, pieniądze zarobione w
    pracy, jest całkiem dobrze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł z tym słoiczkiem :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Jeśli chodzi o ten słoiczek, to gratuluję pomysłowości :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie odwiedzę twojego bloga :)

      Usuń
  5. Fajny, motywujący post, to lubię najbardziej ♥ Ciekawy blog i chyba zostanę tu na dłużej :))

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z wielką chęcią do Ciebie zajrzę :*

      Usuń
  6. Fajny pomysł z tym słoikiem ;>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny słoik tylko ja go zrobiłam w taki sposób: MEMORY 2015 i chyba to zamienię na zwykłe MEMORY, bo bez sensu zamieniać słoik co rok xd
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka