7 lipca 2015

ULUBIEŃCY CZERWCA



Hej dziś przygotowałam dla Was coś całkiem innego, a mianowicie nowa kategoria na moim blogu ULUBIEŃCY MIESIĄCA. Myślę, że chyba każdy wie na czym to polega. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) 


PIOSENKA



FILM

W skrócie ten film opowiada o życiu chłopca, Forresta który posiada niski iloraz inteligencji, ma wiele przygód, poznaje dziewczynę, staje się bohaterem. Film cudowny i polecam go każdemu :)


SERIAL

Ten serial zna chyba każdy. Można go uznać nawet za klasyk. Opowiada o przyjaciołach (jak można domyślić się po tytule), o ich problemach, przygodach, miłościach.


KSIĄŻKA

Dawniej nie czytałam wiele książek, ale gdy po raz pierwszy przeczytałam książkę JOHNA GREENA zakochałam się, jest niesamowitym pisarzem, którego serdecznie polecam. A dziś przedstawi Wam książkę  ,,SZUKAJĄC ALASKI,,. Opowiada ona o samotnym chłopcu który postanawia zmienić coś w swoim życiu i zmienia szkołę, zamieszka w internacie,a przy tym poznaje nowych przyjaciół w tym niesamowitą dziewczynę Alaskę.


KOSMETYK

Podkład matujący STAY MATTE 
Powiem tylko, że ja posiadam już aktualnie 3 tubę i jestem bardzo zadowolona. 



APLIKACJA NA TELEFON

Niesamowita aplikacja z której korzystam praktycznie codziennie :) 
Między innymi dzięki niej odkryłam wiele piosenek, w tym piosenkę z dzisiejszych ulubieńców .



PRODUKT SPOŻYWCZY 

Powiem tylko tyle, że jest przepyszny :P



PRODUKT PIELĘGNACYJNY

Jeśli szukacie dobrego kremu na wypryski to polecam Wam ten produkt.


Jeśli chcecie zobaczyć jeszcze jakiś ulubieńców które mogą Was zaciekawić piszcie :*















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka