3 czerwca 2015

OUTFITY ZARA

Witam, jak tam po Dniu Dziecka ? :) Pamiętam jak byłam mała i tak bardzo czekałam na to święto. Chodziłam w tedy z mamą po sklepach z zabawkami i wybierałam idealną Barbie, brakuje mi tego ;(
Ale z tej okazji iż pewnie większość z Was dostało pieniądze to postanowiłam stworzyć 4 modne stylizacje z mojego ulubionego sklepu Zara. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i może coś wybierzecie :)

Zestaw I :  Koszula- 149 zł  Dżins- 149 zł  Pantofle- 199 zł


Zestaw II:  Luźna Kurtka-199 zł  Dżinsy- 149 zł  Sandały- 299 zł Top-49 zł  Torba-299 zł


Zestaw III:  T-shirt- 49 zł  Spodenki- 79,90 zł  Torebka- 399 zł  Trampki- 149 zł


Zestaw IV: Kurtka-369 zł  T-shirt- 49 zł  Spodnie-149 zł  Trampki-199 zł




Na koniec  chciałabym polecić Wam niesamowitego bloga dla początkujących blogerek. Prowadzi go dziewczyna z fantastycznymi wskazówkami, które nie raz mi pomogły: 
KLIKNIJ 

1 komentarz :

  1. 1 koszula jest bardzo fajna :) ahh, też mi brakuje lalek na dzień dziecka ;/

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka