29 czerwca 2015

H O L I D A Y




Na ten dzień czekał każdy z nas od 1 września i wreszcie nadszedł :) WAKACJE !

Mam tyle planów już nie mogę się doczekać, a Wy macie już jakieś plany ?
Dziś przygotowałam dla Was wspaniałą stylówkę, mam nadzieję, że Wam się spodoba i życzę Wam niezapomnianych wakacji :)








Kardigan-H&M   T-shirt-Zara   Szorty-Zara   

___________________________________________________________

Na koniec mam dla Was link w którym możecie znaleźć wspaniałe sukienki w niskiej cenie :)
Ja osobiście uwielbiam styl BOHO który jest dziś bardzo modny a TU możecie kupić takie sukienki.
Ja osobiście polecam te:
1
2
3
 A więcej sukienek znajdziecie Tu ------> KLIKNIJ 



16 komentarzy :

  1. Śliczna stylizacja, w moim stylu :)
    Ja już mam plany na wakacje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Z wielką przyjemnością Cię odwiedzę :)

      Usuń
  2. Ja na razie nie mam wakacyjnych planów
    liczę na to że spontanicznie coś wymyślę :)
    świetne zdjęcia, wyglądasz cudne <3
    naprawdę wakacyjnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo miłe słowa :*
      Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  3. Śliczna stylizacja i ciekawe połączenie! Ładna jesteś c:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknotka!:D udanych wakacji życzę:)
    + poklikasz w linki u mnie w notce? to ważne, serio:-( = klikaj, mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i nawzajem :*
      Z wielką chęcią poklikam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Z wielką chęcią was odwiedzę :)

      Usuń
  6. śliczny kardigan! jak myślisz znajde go jeszcze w sklepie?;)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie wiem kupiłam go na początku czerwca ale myślę, że powinien być :)

      Usuń
  7. Cudowna stylizacja :) ♥

    Mój blog: http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka