10 maja 2015

Wiosna - czyli powrót do aktywnego stylu życia

Cześć! Dziś chcę Was zaprosić do nowego posta dotyczącego aktywnego stylu życia. Jeśli jeszcze nie wiecie moimi ulubionymi porami roku są wiosna i lato. Między innymi dlatego, że w te pory roku wreszcie po długiej zimowej przerwie siedzenia w domu i obżerania się można wyjść na dwór i rozpocząć aktywny styl życia.

PARK  LINOWY







PRZEJAŻDŻKI ROWEREM








Do tego potrzebny nam będzie odpowiedni ubiór.  A oto moja propozycja.

Buty- NIKE FREE RUN 5,0 
Mega wygodne, nie zamieniłabym ich na żadne inne.


spodenki- ADIDAS
I jakiś zwykły T-Shirt 

I GOTOWE! Teraz możemy rozpocząć aktywnie wiosnę ;)




9 komentarzy :

  1. Fajny post :) Moim ulubionym aktywnym zajęciem jest rower :D
    Miłego dnie xx ;)
    littledoll97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktywność jest teraz najważniejsza ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rownie, powrocilam do aktywnego trybu zycia:)

    ♥zapraszam, obsewruję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam park linowy! I nawet nie mam za daleko :3 a jesli chodzi o rower to Ostatnio spędziłam na rowerze całe dnie!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie byłam w parku linowym :D Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zachęcam bo naprawdę to nie zła zabawa :)

      Usuń
  6. Moja ulubiona pora roku tez jest wiosna ale jeszcze zima :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka