15 maja 2015

SPRING OUTFIT

Witam :) W dzisiejszym poście pragnę pokazać Wam idealną stylizację na wiosnę. Wiosna kojarzy mi się z delikatnością i swobodą, zatem zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji inspirowanej tymi dwoma przymiotnikami.Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)












Top-H&M   Sweterek-Pull&Bear   Spodnie-ZARA   Buty-New Balance

_________________________________________________________________________


Zdecydowanie moim ulubieńcem na ten miesiąc zostaje ten Top z koronką zakupiony w H&M :)




12 komentarzy :

  1. Ooo ten top jest przecudny! <3
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :*
    Na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo wpadła w moje gusta. :) Jesteś prześliczna.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna jesteś ;)
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie świetne, oczywiście jak na złość w pobliżu gdzie mieszkam nie ma żadnej filii zary : )
    Wpadniesz? politerce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, uwielbiam taki styl :)

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny blog,trafia w mój styl, Obserwuję :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka