9 maja 2015

Perfumy Godne Polecenia

Hej Misiaki :) Dziś przygotowałam dla Was perfumy które są warte polecenia. Ja osobiście nie wyobrażam sobie bez niektórych dnia. Większość z tych zapachów są wiosenne, kwiatowe. Nie przepadam za mocnymi zapachami. Mam nadzieje, że przedstawione przeze mnie perfumy również Was zachwycą tak samo jak mnie ;) 






Pierwszą perfuma jest najnowszy zapach Anji Rubik. Ja osobiście od momentu gdy dowiedziałam się, że stworzyła własne perfumy nie mogłam się doczekać na ich premierę. 
Zakupiłam je w INGLOCIE 50 ml/ 190 zł. 
Ma zapach zarówno silny a jednocześnie delikatny, kwiat Lilii.




Następną perfumę chyba każdy z Was zna. Tak to jest DAISY Marca Jacobsa. Bardzo długo chciałam kupić sobie tą perfumę. Jest jednym z tych zapachów które nie duszą, są idealnie skomponowane no i do tego ta butelka, boska :)
cena około: 250 zł


Pierwsze co powiem to już moja druga butelka tej perfumy. Rihanna postarała się z tym zapachem bo jest świetny, chyba nigdy mi się nie znudzi.
RIHANNA REBELLE 30 ml/70 zł


Zapach tej perfumy Jimmiego Choo jest tak niespotykany, że nawet nie umiem go opisać. Perfuma ta, tak samo jak perfuma Daisy ma delikatno-mocny zapach, ale przy tym nie duszący.
Jedynym problemem tej perfumy jest to, że moim zdaniem słabo się trzyma pewnie dlatego, że jest to woda toaletowa, ale dla samego zapachu warto ją kupić ;)
Jimmy Choo for Women 60 ml/100zł



Ostatnia już perfumą jest jeden z moich ulubionych zapachów. Najbardziej kojarzy mi się z wakacjami i latem ponieważ jest bardzo orzeźwiająca. Przepiękny, cytrynowy zapach, który mogłabym wąchać i wąchać i do tego ma wspaniałą cenę.
Calvin Klein IN2U 100ml/84 zł


*Ceny nie są ustalone, piszę za ile ja kupiłam daną perfumę, w zależności od sklepu może ona ulec zmianie.



7 komentarzy :

  1. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Ja zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Masz pięknego bloga i z wielką chęcią zaobserwuje i poklikam w linki.

      Usuń
  2. Daisy Marca Jacobsa przecudowne! <3

    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią zaobserwuje twojego blog bo jest przepiękny.

      Usuń
  3. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka